Monday, July 07, 2008

Nutella:)



Seoses suvise aja ja sellest tulenevalt suhteliselt vaikse seisuga tööl, on mul aega olnud internetis ringi vaadata. Leidsin toreda lehe http://erincooks.com/ kus on igasugu toredaid retsepte. Ootan, et juba proovida mojito mahlajäätiseid ja siis selliseid asju nagu whoopie pie. Ainuke probleem, et meil vist ei müüda kõrvitsa konservi ja kõrvitsa maitseainet? Aga just kõrvitsa oma tundus huvitav... Whoopie pie'dest saab aimu siit http://www.wickedwhoopies.com/. Tunduvad nii hullud, aga kes teab, äkki ei ole tegelt üldse head...

Igatahes seal Erin cooks lehel oli ka link Nutella muffiniteni ja nüüd neid tegingi. Väga lihtne oli, alumine osa (kus Nutellat eriti pole) sai kuidagi vähe magus, järgmine kord tean siis seda muuta. Aga toredalt puhvi läksid küll:)


















Update 8.7.2008: Öösel tuli pähe, et ma ju ei kasutanud küpsetuspulbrit nagu oli vaja, vaid söögisoodat. Muuseas ma olen üks kord enne ka soodaga koogi ära rikkunud - see on ju soolane! Aga seekord ma ei tea üldse miks ma kasutasin söögisoodat kui retseptis oli selgelt kirjas baking powder. Kahju, aga järelikult peab korra veel proovima. Aga üldiselt - tubli Liisi, you did it again.

3 comments:

Merje said...

liisi sa oled ikka nii soooooda vahest (hühü, pun sooo intended).
aga need whoopied või asjad on ühtede prantsuse maiuste moodi (pole proovinud kumbagi, a visuaalselt sarnased) - macaroons. http://www.flickr.com/search/?w=all&q=macaroon&m=text
flickris on 5500 illustratsiooni sulle. ja wikipedia sõnutsi on meringue'i moodi! ehk siis sa saaks geniaalselt sõbraks nendega.
wihii. ok ciao. well done nutella osas. sooda or no sooda.

Liisi said...

täna tegin uuesti, seekord ilma soodata ja it makes all the difference:D päris head, ütleks et lausa üsna magusad. aga eks see olegi ju eesmärk:p nutella ja puha. igatahes nüüd on süda rahul, tulid välja:)

Anonymous said...

issand ma tahan ka neid nutellaga muffineid! tänud idee eest!!!