Thursday, July 24, 2008

Üleeile tegin ise Dallase saiu, sest leidsin päeval sellise blogi ja seal oli retsept. Ma panin jälle koguseid tunde järgi ega viitsinud oodata, et tainas saaks 30 min kerkida (lasin u 10-15 minti) ja pärast ka ei jätnud neid pannile seisma. Ma tegin suht hilja õhtul. Muidu said päris head, aga ma paneks järgmine kord ikka palju rohkem täidist. Ainuke reaalne põhjus, miks neid ise teha ja mitte poest osta (sest poe omad on ikka päääris head) on vist see, et saad sama raha eest palju rohkem. Ega ma tegelikult ei arvutanud, aga tundus nii. Ja no muidugi tegemise rõõm, sest mulle tõesti meeldib küpsetada asju.

Aga teine asi, mis ma teile (kõigile tuhandetele:D) tahtsin näidata, on ju minu piparmünt. Ükskord Bacardit ostes oli seal küljes pakk seemneid ja ma panin need kasvama. Alguses olid väiksemas potis, ikka way väiksemas, aga see jäi silmnähtavalt liiga kitsaks. Ja siis ma ostsin sadama Rimist selle hiigelsuure lillepoti ja alustaldriku ja vedasin jalutades koju ja istutasin ümber ja piparmünt tundis end kohe palju paremini ja hakkas retsilt kasvama. Nii tore on teda jälgida. Varsti peab suure mojito peo tegema, et ta kasutust ka leiaks. Aaa, ma tegin mojito jäätist ka ükspäev. Järgmine kord tasuks retsepti siiski hoolsamalt jälgida, sest 1. ma panin (Merje õhutusel) liiga palju rummi, aga alkohol ju, nagu ma nüüd teada sain, ei jäätu. 2. ma panin palju õunamahla, mis ei olnud hea. Ehk paremamaitselise õunamahlaga oleks parem. 3. mu omad ei olnud üldse nii ilusad. Kunagi proovin äkki uuesti. Kahju ainult sellest, et mul ei ole nii ägedaid vorme, hästi tavalised on.

No comments: