Wednesday, March 01, 2006


haha teine kiri juba täna. aga ma tegin kanasalati ka valmis .. a kahjuks pilt on vist parem kui maitse ise .. ma ei tea kuidagi maitsetu oli. kuigi tegin veiniäädika kastme ja puha. samas palju koostisosi ka polnud .. aint jääsalat (hiina kapsas oleks äkki parem olnud), kurk, õun ja grillkana olidki. mulle tomat ei meeldi. a praegu on nagunii kõik värsked asjad maitsetud, niiet pole midagi parata, et eriti maitset ei olnud. ja enamuse sõin ära nii või naa, kana oligi kõige parem asi seal.



aga see küpsise asi tuli eriti hea välja. natuke seismist tegi talle palju head - küpsised muutusid selle möksi sees mõnusalt pehmeks. kõht on igatahes eriti täis nüüd. aga järgmine kord (mis võib olla varsti, sest mul jäi 1 pakk küpsiseid üle:D) panen vist vähem küpsiseid, seda kohupiima-hapukoore asja oli vähevõitu ... ma arvan. ok, see oli siuke siis, sorri et pilt eriti hea ei ole.

1 comment:

Liisi said...

keegi ei kommenteeri.. ma teen ise seda siis. et palju rohkem kuivatatud puuvilja tuleb ka panna sinna küpsiseasja sisse. aga ma täna tegin juba uue ja paningi rohkem.