Wednesday, March 03, 2010

Mustikatega kaerahelbeküpsised

Kuna olen mitu päeva haigena kodus istunud, tulin mõttele kaerahelbeküpsiseid teha. Krõbedad kaerahelbed tundusid ideaalsed kareda kurgu seespidiseks sügamiseks. Tavalised tundusid igavad ja lisasin taignasse ka purustatud (ojaa...!) mandleid ja mustikakrõpse. Mustikakrõpsud on mu uus avastus. Neid võib panna põhimõttteliselt igale poole soolastesse ja magusatesse roogadesse. Muffinsitesse, kastmetesse, liha juurde, tee sisse jne. Ja tavalise suhkru asemel kasutasin pruuni, see tegi maitse hoopis paremaks ja mesisemaks. Kahe sidruni riivitud koored läksid ka sisse. Shokolaadi oleksin ka pannud muidu, aga mul polnud kapis parasjagu sobivat. Talviselt mõnusad tulid!

--
Kadri Tulev
kadri@misu.ee
koduleht: www.misu.ee
telefon: (+372)5186650

7 comments:

Kadri Tulev said...

Aa ja jõhvikakrõpse panin kaa, need samasugused, aga annavad rohkem maitset kui mustika omad.

Liisi said...

Mul on sama firma mustikajahu:)
Kas need krõpsud muidu ahjus ära ei kõrbe?
Kahju, et haige oled, aga küpsikud on ju toredad:)

Kadri Tulev said...

Ei kõrbe jah väga. Kui nad küsise sees on ja nii. Need kaerahelbe omad ei ole eriti kaua just ahjus ka.

Merje said...

Link isamaaliste küpsetiste võistlusest, kuhu liisi aka pocahontas (:D väga kodumaine nimi, ma ikka ei saa :D) oma koogi saatis. Täiesti kreisisid kooke on tehtud: http://www.nami-nami.ee/foorum/viewtopic.php?pid=42045#p42045

Liisi said...

Tänks, Merje, nüüd on nii hästi näha, kui hale mu koogu ikka oli seal:(

Kadri Tulev said...

Ma ei leidnud su oma Liisi sealt. Nägin seda kook aka voodit ja muid loomi.

Kadri Tulev said...

Aa leidsin...must ja sinine kudagi üheks sulanud. Trikoloor ei tule välja seal.