Wednesday, September 28, 2011

Kõrvitsasupp

Kõrvitsamoosi update: maitsesin moosi täna, kui ta oli ööpäev külmkapis olnud, ja tõsiselt superhea moos on! Nii lahe.



Täna aga tegin kõrvitsasuppi. Täitsa huvitav ja hea tuli välja. Järgisin seda nami-nami retsepti, aga lisasin ka paar õuna sinna sisse (neid on mul samuti külluslikult). Ups, nüüd vaatasin retsepti uuesti ning sibula ja küüslaugu unustasin supi sisse panna! Sedapsi siis. Ei tundnud samas puudust ka neist, Marko ütles lausa, et vürtsine supp oli, seega mu arust oli kõike parasjagu. Julgen soovitada.

2 comments:

Kadri Tulev said...

Kõrvits on mu ammune sõber juba, soovitaksin veel proovida paneeritid kõrvitsat. Praed munas ja jahus ära. Väga hea! Supp tundub ka superhea. Ise olen teinud porgandite ja kõrvitsatega seda ja lsianud veidi ingcerit sisse sinna pressitult.

Liisi said...

ma tegin kõrvitsamoosi neist asjust - kõrvits, porgand, ingver, sidrun ja suhkur. selle pärast täna ei pannud samu asju supi sisse:) täitsa hea oli nii ka.