Sunday, May 10, 2009

Mai teine pühapäev



Tegin täna koogi. Mõtteliselt emale, reaalselt oli see tema käeulatusest liiga kaugel ja jõudis muudesse magudesse.
Ja kuigi pole ilmselt aru saada, on see täpselt selle retsepti järgi tehtud, mis Liisi alumises postituses (juustukook). Ahjaa.. "LEELO, MA TEGIN TOORJUUSTUGA KOOKI!" Poes oli riiulis muidu toorjuustu all mingi Itaalia ricotta teema ka. PS mitte "Päikesekohupiim".

Tulemuste kohta: tundus sutsu liiga.. magus ja tavaline.
Aga ehk oli asi selles, et mul polnud ka ringikujuline 20 cm vorm. Väiksemas oleks mahlasem jäänud võib-olla.
Edit: süüdistada saaks ka gaasiahju, kus kraade ei näe.
Või et või asemel kasutasin light oliiviõli.
Ja vaniljeessentsi asemel vaniljesuhkrut.
Kõrvale jõin tekiila lõhnaainetega (sic! ja.. sick) sidruniõlu.
Marjadest kaste vmt oleks paremini sobinud.

Head emadepäeva!

3 comments:

Liisi said...

Oo lahe, loodan, et su emale vähemalt pildi pealt meeldis:P See teine pilt on ka väga nunnu, mina vähemalt näen seal nägu, veidi ehmatunud nägu.

Koogi kohta, ma ei usu, et asi saab olla koogivormi erinevuses. Õli.. ka ei usu väga. Gaasiahju kohta jah olen ka varem kuulnud, et see on teistmoodi. Aga samas see kook ongi päris tavaline. Ja magus - aga noh, i looove magus:D Maasikad või nii sobiks jah sinna peale või maasikakaste. Aga mul tookord polnud.
Sowwi, et ei olnd nii tore:P

Merje said...

Kamaan, see pold sinu süü ju.
Lugesin sealt originaalkohast ka neid ülistavaid kommentaare. Ja no tegelt oligi ok. Ma olen rohkem sokulaadist asjade peal väljas vist.

Liisi said...

Nojah, tundsin kerget süüd ikka, et propageerisin siin:P
Aga mida öelda šokolaadist asjade peale - suhteliselt sama reaktsioon mis selle juustukoogi ja muidu magusate asjade peale: i loooove:)