Tuesday, October 27, 2009

Riisivõileivad!

Jah, sushi tähendab tõlkes riisivõileiba. Kes iganes selle tõlkis või välja mõtles, polnud vist kunagi leiba söönud, rääkimata riisist võileivaga. Aga igaljuhul tegin sushit. Panin sinna sisse kõik asjad, mis näisid hetkel olevat hea kombo- porgand, soolalõhe, kurk, avokaado, praemuna. Sushiriisi ma tavaliselt ei osta, liiga kallis. Tavaline sobib ideaalselt. Veski Mati oma pidi parim olema kleepuvuselt. Ja sushit ilma sinihallitusjuustu määrdejuustuta ma enam ette ei kujutaks. See on nii hea. Kahjuks müüakse poodides ainut Dorblu oma, aga see on ka väga hea. Ainus jama sushi tegemise juures on vähemalt minu puhul see, et pärast näeb köök välja nagu lahinguväli. kõik kleebib ja riisi on igalpool. Lähen nüüd oma riisivõileibade kallale, ilusat õhtut!

--
Kadri Tulev
kadri@misu.ee
koduleht: www.misu.ee
telefon: (+372)5186650

6 comments:

Liisi said...

Tubli töö, Kadri. Mulle üldse ei meeldi ise sushit teha, olen paar korda juures olnud ja abistanud ja pärast pole üldse isu neid süüa. Meeldib vaid kellegi teise poolt hästi valmistatud sushi ja mitte väga palju korraga.

Kadri Tulev said...

ma ka väga tihti ei tee, aga eile oli selline õhtu ja tegelikult mõnus rahustav tegevus, nagu mingi käsitöö, et nokitsed ja saad oma mõtteid mõelda. Ja püpärast muidugi süüa.

Merje said...

Sushi sees see staff pressitakse selle bambusematiga plönniks, aga su omad on toredad õhulisemad. Aga sa sõid neid noa ja kahvliga või näppudega toru kaupa?

Merje said...

+ see tume leht maitseb niisama ka hea, nagu kalane paber :D

Kadri Tulev said...

Ei-ei mu omad on ka ikka pressitud, ma lihtsalt neil ei lõiganud otsi ära peale keeramist, need lotendavad seal ja jätavad selle mulje.Muidu on ilus tihe ikka. Bambusmatt tegi oma töö. Ah jah ükskord keegi kinkis meile sushikomplekti ja siis seal olid need puust alused mis taldriku alla pannakse ja ma mõtlesin et need on need suhimatid ja keerasin nendega, no vot siis tuli alles lodev sushi.

Kadri Tulev said...

ja sõin seibidena. sinihallitusjuustu kreemiga. aga suure näljaga on hea nõuanne toru kaupa ka süüa.