Wednesday, October 28, 2009

Vormiroog

Eile tegin siukest toitu, mille retsepti leidsin Toidutarest. Seal oli kirjas tatrahelbed, aga ma kasutasin tavalist tatart, tundus, et helvestest tuleb ju õudne puder. Koguseid ma ka ei järginud, tegin suvalt ja veel peterselli ma suht jälestan ehk siis ei kasutanud seda.
Igatahes siis sai siuke vorm, et esimene kiht on parasjagu pehmeks, aga mitte liialt keedetud tatar, seejärel riivitud keedupeeti ja siis kiht sibula ja küüslaugu ja maitseainetega maitsestatud praetud hakkliha, mis on omakorda segatud hapukoorega. Kõige peale riivjuustu ja siis ahju kuni juust hakkab pruunistuma.
Peab ütlema, et eriti maitsev oli.

4 comments:

Kadri Tulev said...

ooh, proovin kindlasti. aga peterselli jätan sisse, mulle nii maitseb.

Merje said...

Peet seda liiga magusaks ei aja? Hakklihaga siiski. Muidu tundub nämmu.

Liisi said...

Mul oli peeti suht vähe, aga tore maitselisand oli. Ma muidu eriline peedifänn polegi, aga seal meeldis.

Kadri Tulev said...

Peet pole eos magus ju. Kui suhkrut (suhkurt?) juurde panna siis on magus. Ja grillitud peeti peaks ka proovima ikkagi. A ma paneks peterselli asemel vbl rukkolat sinna vormi isegi.