Friday, December 12, 2008

Jaffa Sweetie


Täna mõtlesin, et proovin seda vilja, kuna ta olemas ja käepärast juba oli. Enne lugesin internetist, et mis ta täpselt on ja avastasin, et eesti keeles ei ole Jaffa Sweetie'st mitte midagi kirjutatud.
Muidu on Jaffa Sweetie pomelo ja greibi ristand, mida kasvatatakse Iisraelis. Pomelot ma olen varem näinud ja ta oli suhteliselt sarnane, roheline, aga andis hästi vähe mahla. Internetis kirjutatakse JS kohta, et ta on sama kasulik kui greip, aga hoopis magusam. Ja mitte suhkru arvelt, vaid lihtsalt kuna on vähem happeline. Ühe postituse juures oli kellegi kommentaar, kes elab New Yorgis ja tema sõnade järgi sööks ta iga jumala päev JS't, aga kahjuks kohtab ta müügis seda imelist vilja haruharva. Ma juba kujutasin ette KUI maitsev see mahlaklaasitäis võib alles olla, mida endale peagi valmistama kavatsesin hakata. Nüüd sai mahl valmis ja ma ei saa öelda, et ma seda natuke ette ei kartnud ... esimene lonks oli - fui, kui vastik. Ma kahtlustan, et siin võib olla tegu sellega, et meil müüakse liialt tooreid vilju, internetis oli kirjas, et alguses on JS tumeroheline ja küpseks saades muutub pea kollaseks. No vaadake seda pilti .. suhteliselt väga roheline ikka ju. Alguses kui seda NY inimese kommentaari lugesin, siis tundsin uhkust, et "aga meil müüakse", enam ma nii õnnelik ei ole.
Oot, maitsen uuesti mahla .. lausa valusalt kibe. Selline avastus täna siis.

1 comment:

Anonymous said...

Superhea vili, aga kollasena ;)