Tuesday, January 27, 2009

Soolast ja magusat

Nädalavahetust meenutades panen siia üles monster-lasanje pildi, mis ei tahtnud vormi ära mahtuda ja kõrbes osaliselt ka ahju põrandale mustaks söeks. Suurem osa õnneks jäi kenasti oma õigele kohale ja maitse oli väga hea:)Täna tegin küpsiseid, erincooks.com'ist. Seal nägid nad niiii head välja, mul tulid kahjuks jälle veidi kärgjad...:( Tegelikult väga kurb, ma ootasin neist nii palju. Aga mis seal ikka, äkki ma ei peaks enam küpsetama.
Teine nukker uudis veel, enam ei müü ka Stockmann chocolate chip'e, pole juba mitu kuud olnud. Ma ühe müüjaga rääkisin ja ta lubas edasi öelda, et vähemalt mina tahaks neid väga osta, äkki siis tuuakse tagasi müüki.

1 comment:

Kadri Tulev said...

Appike, ma ausalt ei saa aru kust sul selline viitsimine teha nii hulle küpsetisi. See monster lasanje on üle mõistuse :)