Tuesday, March 03, 2009

And the excitement continues...

Ma olen kaks päeva järjest ühe ja sama asja pärast juba nii põnevil!

Need mint chocolate chipid on niiiii ägedad:) Jahhh, tegin täna kohe küpsiseid, pooled maapähklivõi omadega ja pooled piparmündi omadega. Viimaste pakki avades ma läksin kohe nii õnnelikuks, sest need chipid on nii kiftid lihtsalt. Ja küpsised on ka huvitavamad (peanut butter omad on siuksed .. peanut butteri maitsega lihtsalt ja pärast seda kui ma ükskord päris palju peanut butter cupe sõin ja siis kohe haigeks jäin, nad niiiiiväga mulle enam ei sümpatiseeri. Aga olen sellest üle saamas ja head küpsised on ikkagi). Aga neil piparmündiküpsistel on veidi siuke hambapasta maitse:D Aga üldse mitte halb selles mõttes. Mõnusad ja chipid jäid ilusti sama kujuga, mis enne küpsetamist, aga konsistents on siuke tore pehme.Ja ometi üle pika aja tulid küpsised õigesti välja:) Ei vajunud laiali ega midagi.

Ja soolaseks tegin täna ühe quiche'i, mis mulle välimuselt päris meeldis kohe. Muidu on siuke tavaline - põhi, sink, juust, koore-muna segu, maitseained, mõned tomativiilud. Sain Merje pirukatest inspiratsiooni.

4 comments:

Merje said...

kas neid küpsiseid mullikileümbrikus saata saab? ma alguses vaatasin, et herned on, aga mint chip värk on etem ikka alati!

Liisi said...

Must make new batch, aga ma arvan, et saab saata küll:)

Kadri Tulev said...

ma ka vaatasin et need on herned :P

Merje said...

JESS. Paar päeva tagasi sain herne-batchi kätte. Väga maitsev oli, aitääh.