Monday, February 02, 2009

Dallas 2 - postitus 52

Märkasin, et me oleme nii muuseas möödunud poolesajast postitusest ilma tähistamata.. peame tagantjärele siis seda tegema:)

Aga asja juurde siis. Kõik algas sellest, et ma tahtsin Stockmannist osta Dallase saiu, aga seal olid (jälle) otsas. Ja siis ma mõtlesin, et teen ise. Kodus see idee muudkui kasvas ja jäin üksi ka ja tundus ideaalne. Mõte oli teha ainult natuke, üks väike Dallase struudel ja tulemuseks oli üks SUUUUR (50-60 cm pikkune) struudel ja 12 muffinikujulist ka veel. Ma ei tea, mis juhtus! Õnneks Kadri oli lahkesti valmis võtma mõned endale ka ja ma tõesti loodan, et need olid maitsvad ... ootan alandlikult kommentaare:)
Ma nüüd vaatasin, et nad näevad pildilt natuke naljakad ikka välja... ja no ega nad täitsa päris Dallased ikkagi pole. Poest ostmise juures on ka see hea asi, et ostad ainult 2 ja sööd ära ja kõik. Aaaa, muidugi see ka, et see suur isu, mis mul Dallase saiade järele oli, sai täidetud juba valmistamsie ajal, sest ikka ju ampsasin veidi tainast ja veidi täidist ja .. nüüd ma ei taha ühtegi valmis saia süüa.
Aga igatahes, aitäh, Kadri! Ja tõesti tõesti loodan, et maitsesid:)

1 comment:

Kadri Tulev said...

Tuttava näoga saiakesed! Peaks mainima, et eriti maitsvad olid! Aitäh Liisi!