Saturday, October 04, 2008

Eriline käkk

Eile suure õhinaga proovisin selliseid küpsiseid. Pildilt tundusid nii mõnusad kohevad ja maitsvad. Eriti innustas mind see rulli-küpsiseid-suhkrus-ja-kaneelis faktor. Hakkasin siis küpsiseid valmistama ja sain toredad nunnud pallid.
Panin ahju ja asi hakkas imelikuks kiskuma.


Aga vähemalt olid nad veel kohevad.
Ahjust välja võtsin juba sellise meekärje:


Pole päris sama kui need, mida alguses näitasin. Ja kahjuks tuleb nentida, et ka maitse ei ole eriti hea. Mõnikord kui asi läheb nässu, siis maitse on ikka hea, aga seekord mitte:( Mul ei ole muidugi ühte koostisainet ka, mille eesmärk ongi vahustatud asju kohevamaks teha - cream of tartar. Ent ma ei tea, kust seda Eestis saada.

Ja lisaks tegin eile veel kaerahelbeküpsiseid uue nimega tülitekitajaid (kas kaerahelbeküpsistesse käib jahu?:D). Tagantjärele mõeldes taipan, et tegin nendega ka ühe veakese, nimelt panin natuke palju kaerahelbeid. Sest nad ju veel paisuvad, kui märjaks saavad. Aga polnud hullu, need maitsesid ikka inimestele. Pildil on näha, kuidas ise enamvähem edukalt chocolate chipe valmistada, sest ainukeses poes, kus neid Eestis müüakse, olid need eile (jälle) otsa saanud.

4 comments:

Merje said...

väga nunnu countdown. mul on muidu siin köögis pott, saab KEETA midagi..
ja kärg-küpsetis on ahvatlev ju! kadri on viimastel päevadel palju mett söönud, oskaks rohkem sõna võtta :).
a bientot, ma cherie!
/variatsioonid teemal:
1. Cherie (born 1984) is a French pop and dance music artist;
2. Cherie Blair (born 23 September 1954), known professionally as Cherie Booth QC, is an English barrister. She is married to former British Prime Minister Tony Blair;
3. Cher [šeer] on jõgi Prantsusmaal./

Mais, c'est moi! Moi, cherie :D.
(+"1984" ja "barrister"- mööndustega :p)
Oolraidi, taidi, Liisi, tsiao.

Merje said...

ITS THE FINAL COUNTDOWN, DÄ-NÄ-NÄÄ-NÄÄ (konsulteeri youtube'iga)

Liisi said...

Ma hakkasin mõtlema .. et ma loodan, et see siiski ei ole Final countdown ... see oleks päris rets!

Anonymous said...

Põrgu värk! Need tülitekitajad käkid on mu lemmikud. Koguduse köök/lounges on natuke puru veel kausis... ehk Liisi... hakkavad otsa saama!

Kaarli koguduse nimel
Praost Veiko