Saturday, November 07, 2009

Roo Peet



Eelmise teema jätkuks: kas keegi (teist) on toorest peeti proovinud (süüa!)??!

Mina polnud varem. Aga parasjagu tegin supi/hautise moodi asja. Potis panin vähesesse vette keema vääikseks hakitud kapsa ja porgandi ja tükeldasin juurde toorest peeti - ja maitsesin seda! - hea krõmpsuv ja magus oli. Nagu traditsiooniline keedupeet, ainult.. värskem. Sama asi kuis kaalikaga. Ainult et toorest kaalikat ei tundu nii enneolematu süüa kui toorest peeti (?).
Natukene hiljem lisasin eilse jäänuki, praetud hakkliha sibulaga; ja küüslaugutükikesi.
Maitsestasin lõppeks soola, rohke piprasegu ja sojakastmega.
Ausõna väga hea sai - peet pritsis kohe roosat värvi keeduvette (traditsioonilisel peedikeetmisel tuleb koor vast selga jätta, aga kuna kõik läks supiks, siis vist vahet pole, kus roosa värv täpselt on) ja sojakaste tegi kogu olemise mõnusalt tumedamaks.
PS. Illustratsioon on kodukootud, päris imaaž on fotokas olemas (ei saa praegu kätte).

Et siis, head peetimist.

3 comments:

Merje said...

Ei tahtnud kohe söögiisu päris ära rikkuda, aga kommentaariks pildile: suppi täis kauss vs okset täis kübar.

Kadri Tulev said...

Pildist hoolimata proovin järgi. Peet on üks mu parimaid sõpru eniveis.
Uusi tuuli peedimaastikul soovides,
Kadri

Liisi said...

Mulle pilt täiega meeldib:D Ja ka hilisem kommentaar, kuigi ma ise selle mütsiasja peale ei tulnudki. Aga muidu väiksena ma sõin kõike toorelt koguaeg - kaalikat, kartulit, porgandit jne. Ainult et peet mulle ei maitsenud ja siis seda ei söönud:(