Sunday, November 15, 2009

Pühapäevane kanapraad


Esiteks vabandan Merje ja blogi ees, et viimase nii hooletusse olen jätnud! Ent lõpuks tuli ka minult üks selline korralikum üllitis. Eelmine nädal nägin internetis seda retsepti "Kana ja 40 küüslauguküünt". Tahtsin järele proovida.
Minu praad koosnes kolmest kanakoivast (s.o koib+tiib), porgandist, küüslaugust (siiski mitte 40 küünt), tüümianist ja rosmariinist. Soola-pipart oli ka ja siis õli. Küpsetasin tunni ja 15 minutit ja tuba täitus eriti isuäratava lõhnaga! See toit oli täpselt minu sorti, sest väga lihtne valmistada, aga samas maitsev:) Mõnikord meeldib meisterdada kauem ka, aga minu puhul pigem magusate asjadega... Üks väike märkus - ülemise pildi tegemise järel ma tõstsin kana küüslauguküünte peale.. hehe. Mõtlesin, et äkki muidu nad ei küpse ilusti ära. Küüslaugud küpsesid päris mõnusaks, sellised suussulavad olid. Usun, et nüüd me vast haigeks ikka ei jää...
Igatahes soovitan proovida ja mina olen enda üle uhke, et sellise korraliku lõunasöögi tegin. Kana kõrvale oli meil tomati-avokaado-sibulasalat ja kastmeks kasutasin praes valminud õli. Head isu:)

6 comments:

Kadri Tulev said...

Mul just oli täna kana isu, nüüd tean millest malli võtta :)

Merje said...

Oh my, kui hea see paistab!! See lilla asi esimeses pildis on kana, jah? Esmapilgul paistis nagu mustikajogurtit oleks sisse käinud :D.

Liisi said...

Hehe, ei mustikajogurtit sinna küll ei käinud:D Kanapoiss ikka (või poisid, sest 3 koiba:D).

Kadri Tulev said...

Aga kas ta pruuniks ei läinud pärast küpsemist, selline kahvatu on?

Liisi said...

Kaas oli peal potil, selle pärast ei läinud.

Anonymous said...

miks mitte:)