Thursday, August 04, 2011

Domino brownie, valge šokolaadi ja mustikatega kondenspiimajäätis

Nii et siin see siis ongi. See teine asi, mille jaoks mul külmutatud brownie't vaja läks. Idee tuleb I am baker'ilt. Asi oli väga lihtne ja mis siin salata, ka väga maitsev! Just nagu ma arvasin - natuke liig, aga samas üks väike kausitäis oli just õige kogus. Mulle meeldisid nii mustikad kui ka koogitükid ja kerge valge šokolaadi kõrvalmaitse. Mulle ei meeldi jäätise sees kõvad šokolaaditükid, selle pärast tegin ma valge šokolaadi ganache'i ja niristasin seda jäätisemasinasse, kui jäätis oli juba pea valmis. Siis need nired külmusid kenasti sinna vahele, aga jäid samas pehmeks. Siis segasin sisse mustikad ja brownie.

Jäätis:
500 ml vahukoort
1 purk kondenspiima

Vahusta vahukoor ja sega kondenspiimaga. Külmuta (saab edukalt ka ilma jäätisemasinata, loe algallikast).

Domino küpsistega brownie:
nami-namist.

Valge šokolaadi ganache:
Valget šokolaadi
Kohvikoort


Tükelda valge šokolaad ja pane kaussi. Kuumuta kohvikoor ja vala šokolaadile (vaja on umbes nii palju, et koor enamvähem kataks šokolaadi - 100 g šokolaadi kohta u 1 dl koort). Lase sel paar minutit seista ja siis sega läbi. Jahuta kuni ganache on sulle sobivas paksuses.

2 comments:

Kairi said...

See jäätis on lihtsalt NIIIIIIII hea!!! Aitäh retsepti eest! :)))

Merje said...

Omg sinu käed? Jätsid pesemata või miks nii mustad! (Läks üle piiri? :p). Ja siis soovin ganache'i eestikeelset sõna. Ja siis soovin seda asja maitsta. Võta homme tööle kaasa, lähme lõunale.