Tuesday, August 02, 2011

Midagi muud kui makroonid

Kuigi ma tegelikult tegin vahepeal veel makroone (valge šokolaadi ganache'i ja sidrunikreemi täidisega), ei hakanud ma seda eraldi postitusena siia kandma .. kõik oli liiga sarnane. Siis välimuselt, sest maitse neil üha paranes:)

Aga ennist tegin ühe Domino küpsistega brownie, selle Nami-Nami retsepti järgi. Need tükid, mis karbis on, need pistsin sügavkülma. Olen varem ka lugenud selle koogi külmutamisest, aga nüüd siis viimaks, kui Nami-Nami seda lausa FB-s soovitas (vaata, seal retsepti lõpus on ka sellest juttu), proovin ära. Tegelikult oli mul külmutatud brownie't vaja ühe teise asja jaoks ka ja siis see kõik langes kenasti kokku. Aga sellest mõni teine päev, sest ma pole seda teist asja veel teinudki üldse. Uu-uuu, kruvin põnevuse üles, jah. See pole eesmärk omaette, niisama siin vastu ööd kipub jutt looklema nõnda. Mõne päeva jooksul siis uus postitus, pinky swear. See tuleb hullumeelne vist, aga samas selliseid asju mulle teha meeldibki. Eks näis, kas keegi seda süüa ka tahab.. Mitte et see halb tuleks, võib-olla lihtsalt liig.

4 comments:

Merje said...

ma vatrasin siin ennist, et mis on pinky swear, et ma olen unine, et su brownied paistavad õigelt head krõmpsud ja nätsked välja, et ma tegin vaarikakooki vahepeal, et põõsal on punaseid sõstraid, mida koogi sisse tahaks susata, et head tikrikoogi retsepti tahaks. ja siis see värk siin üritas mu kommentaari gmaili accoundiga ühildada ja ma ei tahtnud. so, here is the komatatud versioon. hea töö selle magusroaga igatahes!

Liisi said...

Hehe, alati on hea teada, et enne oli mingi ägedam jutt.
Kus vaarikakook on või vähemalt jäädvustus sellest?
Tikrikoogi sissekannet ootan ka:)

Pille said...

Liisi, kuidas need külmutatud brownie-ruudud mekkisid? Ma tegin eile jälle (4. kord kuu aja jooksul). Lõikasin ruutudeks, kandikule valmis, kile peale ja külma. Täna hea külalistele pakkuda :)

Liisi said...

Need on väga head:) Ainuke viga oil vahele salvrätt panna, see hakkas veidi brownietükkide külge (oleks võinud kasutada küpsetuspaberit või üldse mitte midagi). Iga päev pärast tööd olen paar tükki ära söönud ja mõneks päevaks jagub veel.