Tuesday, August 09, 2011

Kohupiima rullbiskviit martsipaniga

Ma olen vist täielikus pimeduses elanud, sest mul polnud enne eilset õrna aimu, et biskviiditainas nii lihtne on! 4 muna, 4 spl jahu, 4spl suhkrut ja segu lihtsalt pannile valada ning valmis ta ongi. Sisuks panin kohupiimapastat ja maalt korjatud musti sõstraid. Peale rullisin martsipani. Biskviidiga juhtus küll selline lugu, et olein vähe ebausklik retseptis öeldud 8 minuti suhtes ja lasin tainal ahjus umbes pool tundi istuda. Tulemuseks suur ahjuplaadi suurune küpsis. Peale mõningat leotamist, tupsutamist, sõnade pealelugemist ja patsutamist õnnestus siiski suur küpsis kohupiimasegu ümber rulli keerata ja järgmisel hommikul oli kõik kenasti paika imbunud.

--
Kadri Tulev

3 comments:

Liisi said...

Hahaa, väga armas kirjeldus - hea et ikka asja sai:) Ma mäletan, et biskviiditainas oli esimesi asju, mis ma ära õppisin lapsena. Pannkoogid ja biskviiditainas olid vist põhilised asjad, mida alati oskasin teha.

Kadri Tulev said...

Pannkoogid on teine asi mida ma absoluutselt teha ei oska ja isegi õrna aimu pole kui palju, mida ja kuidas panna sinna. Kui olen proovinud pannkooki teha, siis tulemus on selline, et isegi Pontu ei taha neid lõpuks. Aga biskviit tuli kokkuvõttes täitsa ok, just lõpetan viimaseid tükke :P

Monika said...

Ma panen igaks juhuks 1 tl küpsetuspulbrit ka. tegin kunagi ilma ja tuli totaalne tallanahk ahjust (seest täitsa toores) :D

Kui sul biskviit on jahtunud ja ta keeldub koostööd tegemast, et rulli keerata, siis ma olen alati niisutanud mingi mahlaga teda, täidise peale pannud ja rulli keeranud.