Thursday, March 22, 2012

Kevadine võileivasoovitus

Kevadel tahaks hommikuti midagi kerget ja värsket ja avastasin enda jaoks võileiva peale kombinatsiooni mida pean soovitama. Pole küll mittemidagi erilist, aga maitseb eriti mõnusalt ja on kasulik. Mina teen nii:
1) Öko teraleib.
2) Määrin peale taimetoidu pasteeti nt seentega (Biomarketis on eriti hea valik neid, tandoori ja tomati ja seente ja igasugu muid). Võib panna ka toorjuustu kui ei viitsi taimetoidu pasteeti hankima hakata.
3) Viilutatud avokaadod.
4) Puistan peale murulauku, porrut ja tilli vms.
5) Laotan viilutatud vutimunad. 
6) Kõige peale sips meresoola.

No ja kogu moos!

2 comments:

Liisi said...

Kadri, kas sa oled taimetoitlaseks hakanud? Miks mitte tavalist pasteeti? :)
Ma hommikusööki ei söö enamasti, aga õhtusöögiks tundub väga hea, kuigi ma ilmselt muudaks asja veel tagasihoidlikumaks - kui nii mitu asja koos, ei tunne ühegi maitset enam õieti (see võib ainult minu puhul kehtida!:)).

Kadri Tulev said...

Ma sealiha ei söö jah, looma oma ka väga harva. Aga taimetoidu omad on minuarust maitse poolest paremad ka, sellised ürdised ja värseked, mitte surnud loomased :P Ja looma pasteet ei läheks selle võikuga kokku kuidagi, see on selline taimne suutäis pigem :)