Wednesday, October 08, 2008

Tagurpidi muffinid

Uues Oma Maitses on kellegi Jaanika retsept VALGE ŠOKOLAADIGA MUFFINID, kus kästakse kasutada mustikaid, ajakirjas on kasutatud ploome ja mina omakorda kasutasin vaarikaid, külmutatud. Algas kõik ilusti, valget šokolaadi oli hea tükiks saada, sest Eestis ju ei müüda valgeid chocolate chipe. Kahjuks. Ja tainas oli ka maitsev ja väga lihtne teha.
Siinkohal siis retsept:
4 dl jahu
1,5 dl suhkrut
3 tl küpsetuspulbirt
veidi soola
100 g võid
1 muna
2 dl piima
100 g valget šokolaadi
2 dl mustikaid (või muid marju)

Klopi muna lahti, lisa sinna piim ja sulatatud ja maha jahutatud või. Sega kuivained omavahel ja lisa munasegu. Taignasse pane marjad ja tükeldatud šokolaad. Pane vormidesse (12 tükki tuleb sellest) ja küpseta 25 minutit 200-kraadises ahjus.
Mul ei olnud enam neid muffinipabereid kahjuks. Vaarikad ja valge šokolaad vajusid kõik põhja ära ja see ülejäänud muffini osa ei olnud nii hea, et oleks sellest mainitud tõsiasjast täiesti suva olnud. Ehk siis ilma šokolaadi ja marjadeta ei viitsiks neid muffineid süüa. Ma olen üsna kindel, et chocolate chipid ei vaju niimoodi põhja... aga äkki vajuvad ka, äkki see oleneb taignast, et kui on liiga vedel, siis nagunii vajub kõik põhja. Igatahes siis kuna pabereid ka ei olnud, siis see põhja vajunud mass jäi sinna tsipa kinni ja pidin lusikaga muffini vormist välja võtma ja tagurpidi keerama, et heast kraamist ilma ei jääks. Polnud hullu, aga tulemus ei olnud maailma parim nagunii. Mul vist muffinitest kõrini saanud, pole näinud siiani veel ideaalset retsepti. Äkki seda ei olegi olemas. Aga seekord siis sellised lood.

No comments: