Wednesday, October 15, 2008

Chocolate week

Aitäh, Merje, et kaugelt maalt viitsisid mulle saata lingi, kus rääkis, et praegu on šokolaadinädal ja siis oli seal u 5 erineva koogi retsepti. Sain sellest inspiratsiooni ja lapates uut Oma Maitset oli seal asi, mis siis tundus oi-kui-hea, aga nüüd tundub olevat üks järjekordne šokolaadiplönn:P

Kõigepealt siis küpsetasin sisu valmis ja lõikasin kuubikuteks (sisu taignas käis palju võid ja muna, lisaks veel kakaod, jahu ja küpsetuspulbrit ja veidi kookoshelbeid). Küpsetasin ära ja jahutasin. Siis ma enam ei viitsind edasi teha:D


Veidi aja pärast võtsin end siiski kokku ja sulatasin šokolaadi veevanni kohal ära ja segasin sinna peaaegu paki kohvikoort. Ausalt, aga see ei tekitanud minus erilisi tundeid, magusate asjade küpsteamine on mind ära tüüdanud vist (can it really be??). See šokolaadisupp oli vajalik selleks, et neid kuubikuid sinna sisse kasta.


Siis tuli šokolaadiseid kuubikuid rullida kookoses...


Ja peaaegu et oligi valmis. Külma tahenema. Seal nad hetkel ka on. Ma ei tea millal neid süüa. Kui ma nii palju ei küpsetaks igasugu käkke, siis ma neid ka ju ei söökski! Püüan maa peale tagasi tulla, ma kardan, et töökaaslased ka neid tegelt ju ei taha:D.


Igatahes tervitan sind seal kaugel maal ja tähistagem šokolaadinädalat (not).

1 comment:

Merje said...

šoksinädal on tõepoolest hoos. täna tulin poest paki kakaopuru, 3 šoksi ja šoksiküpudega (uus sõna, i'm trying it on for size :P) ja cappucinopulbriga, mis on eriti yucky. muud eelpool nimetet asjad lähevad kaubaks vast. lähme pain au chocolat'le siis varsti. jiaa. pruun võru ümber suu.