Thursday, February 05, 2009

India

Tegin eile täitsa uutmoodi sööki õhtuks, mu ema tegi seda vanasti kui veel kõik koos elasime ja lapsed olime. Mu ema kogus seda kausta "kiiresti ja maitsvalt" ja sealt see pärit ongi. Mul tuli see roog meelde ja palusin emal retsepti saata. See on selline soolane hakklihasöök, aga sisse käib ka banaan. Tundus huvitav ja proovisin teha. Valmistamine on küllalt lihtne, maitse siuke huvitav. Vahelduseks mu meelest päris mõnus.

Retsept selline

2 sibulat
400g hakkliha
1-2 spl. õli
u.1/2 tl. soola
1/4 tl. musta pipart
1-2 dl lihapuljongit
0,5 g safranit
1 dl vahukoort
veidi cayenne pipart
2 banaani

Märkused: nii palju sibulat ma ei taha kunagi oma söögi sisse, panin 1/3 sibulat, mul oli ka veidi vähem hakkliha. Muud kogused jätsin u samaks.


Haki sibulad. Prae neid pannil koos hakklihaga. Lisa sool ja pipar. Lisa lihapuljong, keeda nõrgal tulel ca 10 mini.

Lisa safran, koor ja cayenne pipar, keeda veel 5 mini. Siin ülemisel pildil olen just lisanud safrani ja see hakkab toitu ilusaks kollaseks tegema. Muidu maitseomadusi ma ei tea, ei osanud eristada ka. Safran on päris kallis niiet kaalusin, kas seda üldse panna, aga kuna tegin toitu esimest korda, otsustasin retseptist kinni pidada.

Nüüd olen lisanud ka koore ja Cayenne'i pipra.

Lõpuks lisa tükeldatud banaanid, kuumuta kiiresti läbi a serveeri koos riisi või makaronidega. Mina serveerisin koos riisikujuliste makaronidega:) Ja tuli selline söök.

No comments: