Friday, February 27, 2009

pühad pikad pühad


<< 1)

TJÄRÄÄ!

Raporteerin sellest, mida ma jõuludest saati teinud olen. Nendest maiustest, millest pilte on.
1) Ostsin muffinivormid. Silikoonist! Kahe erineva suurusega. Punase ja musta. Tulemusel märgatavat vahet pole (metallist vormiga ei oska võrrelda).
Tegin muffineid à la Vilma muffinipulbrist. Sisse panin valikuliselt mandlilaaste, kookoshelbeid, Bailey'se likööri (jea), šokolaadi, banaane. Said väga toredad. / Ülejäänud tainast tegin sellise lameda koogikese, natuke lendavtaldrikjas sai, aga Bailey'se maitse tõttu andsin talle kõik andeks.
2) Siis tegin õunakooki. Ei tule pähe, kust retsept pärines, aga väga kerge oli teha. Jahu-suhkru-või põhi ja siis õunad ja munamöks. Ja kaneel!
3) Siis olid ka temaatilised igasugused pirukad (sain jõuludeks pirukaraamatu osa 2. Vol ühte pole näinudki). Sealt olen teinud kapsapirukat, kalapirukat, mingit juustu-ürdi-munapirukat jne. Kõik on minu arvates väga täkkesse läinud. / Ükskord jäi pirukapõhja üle ja siis tegin soolaseid muffineid. Peale panin mingi paprika-juustu-muna segu.
4) Ja kui nüüd üdini aus olla, siis Maikeni Lauterist ärasaatmispeol tõin sushi jaoks toorjuustu pähe kohupiima (ja lõhe asemel oli supikogu - hr Forell). Illustreeringut pole. Eks varsti jälle.



<< 2)

3)>>

1 comment:

Liisi said...

Hehee, Merje ja Baily's - igavene armulugu teie vahel continues jah!
Aga palju õnne muffini vormide puhul, Merje, ma olen nii uhke su üle, kahed erinevad!!:) Mul on metallist, siis peab paberit ka kasutama, muidu tuleb palju rohkem pärast pesta.
Ja minagi sain kokandusalaseid teoseid jõuluks, aga pole väga jõudnud veel süveneda:$ Maru raamatu ostsin endale ise, sest see on nii ilus, aga pole sealt veel midagi teinud. Emale kinkisin ka selle, tema juba miskit seal katsetas. Agaaa.. jutt läheb väga teemast mööda. Merje, aitäh, ootasin su postitust kaua!:)