Monday, February 09, 2009

Kanasalati võileivakate



Aitäh Merje selle soovituse eest!:) Originaalretsept oli veidi teistsugune kui see, mille ma ise valmis tegin. Esiteks ei kasutanud ma maitsestamata jogurtit, vaid hapukoort. Maitsestamata jogurt on kuidagi vesine ja ilmselgelt ka maitsetu, et seda paksemaks saada, peab nõrutama, aga mul ei olnud selleks aega ja hapukoor on muidu ka lihtsalt hea. Samuti ei kasutanud ma sibula-, sinepi- ega küüslaugupulbrit, vaid selle asemel hakkisin sibulat ja küüslauku ja maitset andis hoopis Dijoni sinep (jälle tänud Merjele!). Mis siis veel..? Aaa, spring onion'i all on vist mõeldud noort sibulamugulat (mille otsas on roheline sibul), igatahes ei teadnud kust seda leida ja rohelist sibulat ka parasjagu poes ei olnud, seega mina kasutasin porrut. Peterselli ei lisanud üldse, sest see mulle absoluutselt ei maitse. Kokku segasin ka asjad teises (loe: suvalises) järjekorras, kui originaalis juhendatud. Ja viimaseks, ma ei tahtnud suurt kuklit, praadisin hoopis võiga Kaerajaani ja Rukkisüdant ja väga maitsev oli kõik kokku. Lihtne ja maitsev:)

1-3 tükki külma kana, rebitud või tükeldatud (kasutasin poe suitsutatud koibasid (mul oli 3 väikest), aga sobib ka maitseainetega praetud filee või muu, ka näiteks kala jne.)
2-4 jääsalati lehte, peeneteks ribadeks lõigatud
1 väike porgand, jämedalt riivitud
2-4 spl majoneesi
2-4 spl hapukoort (või maitsestamata jogurtit)
1 tl sinepit
Karrit
Cayenne'i pipart, veidi
1 küüslaugu küüs (või rohkem, vastavalt maitsele)
Veerand sibulat (või rohkem, vastavalt maitsele jälle:)
1/2 magusat õuna, jämedalt riivitud
Rohelist sibulat või porrut
Veidi riivjuustu (vastavalt maitsele ükskõik mis sorti)
Soola-pipart

Tükelda/riivi kõik koostisosad, sega kokku, lisa majonees-koor ja maitseained ja sega veel. Prae/rösti/küpseta sai ja/või leib, kata see soovitud koguse n-ö salatiga ja naudi!

Merje, blogi nutab juba igatsusest sinu postituste järele!:)

4 comments:

Kadri Tulev said...

Ooh, paistab eriti maitsev. Ma prooviks sinna veel apelsini panna sisse äkki.

Liisi said...

Ma tegin ükspäev suitsukalaga ja panin avokaadot, väga hea oli:) Makraga võiks ka veel proovida.

Kadri Tulev said...

Kle tahaks uusi postitusi näha. Kas teil külaliste sissekandeid ka võetakse vastu. Vahest ma olen migeid naljakaid toite teinud ja siis mõed et oh võiks ka kuskile kirja panna. Ma võin muidu saata vahest harva mingeid pilte ja retsepte kui oled huvitet. Muidu te blogi nii vaikseks jäänd et häbene silmad peast! :)

Merje said...

Ei ole vaja pilku maha visata. Või silmi peita. Saada jaa oma kulinaarseid jutte. Siis on meie ainus lugeja ka teemas sees :D.
Aga me võiks teha mingeid võistlusi ka. A la kõige sürrim magustoit vmt!