Saturday, March 14, 2009

Kadri- Muretaigna hullus

Nonii, keegi pole vahepeal midagi postitanud ja kuna mind tabas muretaigna hullus, siis panen siia paar pilti oma sünnitistest. Nimelt tegin eile elus esimest korda muretaigent. Õhtul sai valmis tehtud 1 quiche. Täna päeval lugu jätkus, ühest ahjust piilub seente ja tomatitega kodujuustu quiche ja teises ahjus lebab kirsi-kohupiima kook, mis on ka loomulikult muretaigast. Uskumatu, et ma varem midagi muretaignast teinud pole! Nii lihtne ja tore!
Quiche täidiseks panin 1 suure topsi kodujuustu, muna-piima segu, kohvikoort veidi, basiilikut, soola, pipart, kirsstomateid ja śampinjone. Peale juustu. Sibula ja küüslaugu unustasin panna.
Kohupiima koogile panin sisse kirsse ja peale 2 pakki kohupiima munadega segatult. Kui mune puruks lõin, voolas 1 muna kaussi täpselt Miki Hiire kujuga, kõrvad ja puha. Aga ma ei tuld selle peale, et pilti teha, nõme.
Aa ja muretaigna teemaväliselt tuli mul meelde veel üks tore lihtne retsept kodujuustuga seoses. Riivid hunniku porgadeid, segad kodujuustu ja munapiima seguga, viskad pipart ja soola sisse ja küpsetad ahjuvormis. Tervislik ja kerge toit.


--
Kadri Tulev
kadri@misu.ee
koduleht: www.misu.ee
telefon: (+372)5186650

6 comments:

Kadri Tulev said...

Tärää.
Ma siin vaatan, et olen põhikunde varsti oma postitustega. Võtke ometi ette midagi :)

Merje said...

Jestas, nii head tunduvad! Ma ostsin eile ka kirsikompoti muidu just. Oli värvidele alust vaja ja maalimise tädi ütles, et purgikaane sisse on kõige parem värve panna... Aga see porgandi ja kodujuustu lugu on ka hea. Misu poes võiks tee- ja koogiõhtu teha mõnikord.

Liisi said...

Ma armastan kirsse!!! Tahaks mõne tüki su koogist kohe napsata:)
Ja olen kahe käega poolt tee-koogi-õhtu korraldada!
Merje, hakkasid kunstiga tegelema?

Merje said...

Jaa, natukene. Eile tegime natüürmorti. Päris kole sai. Aga seal on õunad ka peal (noh, ideeliselt), nii et läheb toiduteemasse ka.

Anonymous said...

koogiõhtu on hea mõte, andke aga teada millal võiks. järgm nädal pean poe avama ka nigunii, siis on mida vaadata ka seal kui kõik asjad üleval juba ja nii. aa ja merje ma võin sulle postiga purgikaasi saata :P ma kogun purke igast mooside ja asjade jaoks.

Anonymous said...

see viimane küsitlus on eriti naljakas.aga muidugi äärmiselt vajalik :P