Monday, March 02, 2009

Thanks, mom!



Sain viimaks ema saadetise kätte:) ning andestust, ma ei suuda oma rõõmu jagamata jätta...
Nimelt siis sain omale pooliku paki semisweet chocolate chipe, sest ema neid ei kasuta mittekunagi... ja siis ühe terve paki veel Semisweet Super Cookie Chips'e ja peale on veel kirjutatud: Smoother, meltier chips for the chocoholic. See olengi ju mina! Ja siis sain veel Green Mint Chips, pildil esiplaanil, pakendi järgi vaadates tundub, et küpsised või kook või misiganes võib saada umbes Domino maitse juurde. Ja siiiiis sain veel Nestle Peanut Butter & Milk Chocolate Morsels, need tunduvad läbi paki nii toredad beeži ja pruuni segused maitsvad njammm. Igatahes - nüüd ma ei teagi, mida täpselt teha neist .. ühest küljest tahaks kohe proovida, teisest aga ei tahaks, et need üldse kunagi otsa saavad ... Samas pakid on päris suured, ja ema ju juba 3 kuu pärast Eestisse tulemas;)
Aga .. kes tahaks siis tulla minuga jagama üht peanut butter & chocolate banana breadi...?

2 comments:

Anonymous said...

nii....ma neid mint chipse tahaks kyll uuesti mekkida...mäletan usas sõin neid....njämm tõesti...ja kuigi ma rääkisin , et ma magusast ei hooli siis see ajab kyll suu vett jooksma:P

Liisi said...

Aga ma ei saa ju sulle valmistada näiteks mint chocolate chip cookie'sid, kui sa oled anonüümne ja ma ei tea kellele kuhu tuua.