Sunday, February 20, 2011

Kihiline kanavorm

Täiustasin ühte tavalist kana-ananassi retsepti veidi ja tuli päris maitsev kihiline kana ahjuvorm. Panen kihid kirja:
1) Kanafilee (maitsesta soola, pipra, peterselli, rosmariini ja soovi korral veel millegagi. Mina panin paprikapulbrit ja miskit veel).
2) Sibularõngad ja küüslauguviilud.
3) Umbes poolteist peotäit (olenevalt küpsetusnõu suurusest, mina tegin keeksivormis) õhukesi porgandiviile (tooreid).
4) Feta juustu tükid. Võib kohe korralikult panna, pärast sulab Feta kuskile vahepeale ära enamuses.
5) Ananassiviilud.
6) Kreemjuust määrida tutsakatena kõige peale ananasside otsa.
Siis kogu kupatusele peale valada veidi ananassi vedelikku ja hõbepaber peale ning ahju.Küpseta 200 kraadi juures u 30-40 minutut. Mingi aja pärast võta hõbepaber ära ja lase juust ja ananass pealt natuke krõbedaks ning ongi valmis! Serveeri riisiga. Superlihtne teha ja väga maitsev :) Selline soolase ja magusa kombo.
--
Kadri Tulev

2 comments:

Merje said...

Peab ütlema, et pilt on päris julge. Kana-kana-kana-hakkliha.

Ja siis see kõlas salapäraselt: "Mina panin paprikapulbrit ja miskit veel".
That little extra something :D.

Aga teeks kolmapäevaks midagi põnevat süüa. Veini kõrvale.

Kadri said...

Mul ei tulnud vormist endast eriti uhke pilt välja ja siis kompenseerisin seda uhke kanaga. Olen tähele pannud, et lihatööstuste ja vorstipoodide logodel on tihti notsud ja lehmad.
Ps. See miskit veel oli öeldus selle mõttega, et ma ei mäleta mis see oli. Maitseaine tops on suur ja karvane ja sealt läheb alati vaba käega neid sisse toidule.