Monday, June 29, 2009

Minu sõber kabatśokk

Tahaksin veel tutvustada oma sõpra suvikõrvitsat ehk kabatśokki. Suvikõrvitsast saab teha kiiresti eriti maistvaid suupisteid. Lõikad viilud, peale seeni, küüsauku, tomatit ja juustu. Võib panna ka pähkleid, eriti hea on sinihallitusjuustuga. Võib teha selliseid ümmargusi viilakaid, võib ka lõigata suvikõrvitsa pikkupidi pooleks, nii et tuleb kaks laeva või saabast, siis suvikõrvits seest tühjaks teha see ja ära täita. Täidiseks sobib hästi ka hakkliha segu. Ühesõnaga, kabatśokile võib lisandiks panna põhimõtteliselt kõike. Sellepärast mulle suvikõrvits nii väga meeldibki, et sinna saab toppida sisse igasugu leftovereid ja ikka maitseb see nii hästi nagu oleks Imre Kose väledad sõrmed selle ise valmis teinud.
--
Kadri Tulev
kadri@misu.ee
koduleht: www.misu.ee
telefon: (+372)5186650

2 comments:

Liisi said...

Ma ei teadnudki, et suvikõrvitsa nimi on veel kabatšokk. Ma teadsin aint, et on zucchini. Igatahes on ta ka minu lemmik:) Olen proovinud erinevate katetega (peekoni ja tomati ja juustuga, kõik koos ja eraldi:P), aga lemmik on ikkagi lihtsalt soola ja oliiviõliga kokku mäkerdatud grilli peal tehtud suvikõrvitsaviilud. Ahjus on ka hea, aga grilli peal tulevad need mõnusad pruunid triibud peale:)

Kadri Tulev said...

Ma jälle ei teadnud et zukkini on sama mis suvikõrvits ja kabatsokk. Baklaźaan on nende tumedanahaline vend siis või :)