Thursday, June 04, 2009

Mu esimene peaaegu ametlik auhind

Eile osalesin koogivõistlusel! Võitlustules oli 5 erinevat kooki ja ... mul õnnestus võita:) Aga noh, tegelikult võitsid kõik, sest kogu seltskond sai maitsta ju viite erinevat suurepärast kooki ja peale selle oli ka väga lõbus. Ja ikkagi, küpsetamine võitis:D Aga sellegipoolest esitan oma napi tänukõne:
Tänan oma truud sõpra, kes on minu kõrval olnud juba lapsepõlvest saati - armas kondenspiim! Ja samuti tänan maasikaid, kes siiski pool tööd ära tegid:)

Kook ise oli eelmises postituses kajastatud juustukook kondenspiimaga, ainult et kohandasin seda veidi: põhi on sama, aga kasutasin 1 pakk Philadelphiat ja 1 pakk mascarponet. Edasi kõik samamoodi. Taigen sai küll vedelam, kui esimesel korral ja see tekitas minus hirmu, et äkki ta ei tulegi välja, aga õnneks küpsemine kulges edukalt ja öö külmkapis muutis koogi täiuslikuks.

Väike (ebaõnnestunud) koogi tõstmine, mille tagajärjel tekkis kunstiteos. Kaua see aga väljapanekul olla ei saanud, sest see lihtsalt söödi ära.

L for loser. Kuulus kirjanik (:)) Robert, kelle kook kahjuks jäi viimasele kohale (aga nimetagem seda parem auväärseks viiendaks kohaks), koos hinnete tabeliga. Õnneks pildikvaliteet on nii halb, et punkte välja ei loe ja kes neid enam mäletab ka:)

Kodus panin diplomi külmkapile, aga vabandust, et see pilt tõesti kohutav on:)

Tänud korraldustiimile ja kõigile, kes maitsesid ja hindasid ja muidu toredad olid. Varsti jälle. Tomatitega siis.

Merje, Kadri, Maiken, Liis, Leelo, Maili jt - teeme ka mõnikord?

3 comments:

maiken said...

ojee. ku ma kunagi rikkaks saan siis teeme koos vanalinna koogikohviku?? sina võid olla koogimeistri-retseptigeneraatori kohapeal vms.
a tegelt tahaks küll seda mekkida ..mul on kondekas ja maasikad juba veres.. tee oma sünnaks seda??? pliis plii spliis

Liina-Kai Raivet said...

täna hommikune natüürmordimaterjal mu köögilaual väljendas väga hästi eile välja jagatud kohti...
mu köögilaual konutasid 2 tükki Roberti kooki, 1 tükk minu kooki, õe koogist oli järgi koogivorm ja puru... esimesest ja teisest koogist aga enam ei jälgegi:)

aga eks "tomatil" näeme!

Kadri Tulev said...

võiks täitsa teha sellise võistluse kah. ja pärast söömisvõistluse.et kes küpsetamisvõistlust ei võida sel on tsänss ennast parandada "kes-jõuab-5-minutiga-rohkem-kooki-süüa" võistlusel.