Wednesday, February 17, 2010

Misu muffin


Sõbrapäeval tegin kooki, aga see sai enne otsa, kui jõudsin postituse teha. Päris maitsev oli. Tegelikult oli muffiniretsept Toidutarest, aga ma kahekordistasin kogused ja tegin koogi. Eile tegin peaaegu sama retsepti järgi ka muffineid.
1 pakk vanilje kohupiima + 1 pakk Eesti ricotat
100 g sulavõid
2 muna
(sega need omavahel ära)
1-2 dl suhkrut (panin pigem rohkem, ricota on kergelt soolane ka)
vaniljesuhkrut
(sega need taigna juurde)
umbes 1,5 dl jahu
1-2 tl küpsetuspulbrit
(sega need ka segu hulka)
u 2 dl kookoshelbeid
marju (esimesel korral kasutasin külmutatud vaarikaid u 2 dl, siis need said otsa ja seekord panin külmutatud punaseid sõstraid)

Need ka sinna hulka segada ja ongi tainas valmis. Siis panna kas koogivormi või muffinivormidesse või minu pärast kasvõi lihtsalt pätsid küpsetada. 200 C juures nii kaua kuni vastav küpsetis on pealt kuldpruun, siis peaks sisu ka olema küps. Ma küpsetasin veel selle tuulutusprogrammiga, mis uuemates ahjudes on (no mitte nii uutes, aga vanades vene omades igatahes pole).

Samas esitan oma pildi ka uuele Misu fotovõistlusele!

5 comments:

Kadri Tulev said...

http://www.misu.ee/sisu/MSwxNiwxMzcsMQ/Osale-Misu-fontokonkursil-ja-voida-900-krooni-eest-bowling%60u-pileteid/ vbl osaled? Selle pildiga? Ma paneks üles siis kohe. Kui esimest kohta ei saa, siis äkki teise või kolmanda ikka :P
nii äge muffin :)

Merje said...

Väga äge muffin. Paistab veidi doonutsi nägu olevat isegi.
Ja, Kadri, su konkurss on suurepärane ju.
Võib-olla on loosimisel omad kasud ka mängus. Muidugi oleneb, kes need Liisi 5 sõpra on, kes bowlingusse kaasa tulevad. Võib-olla valib Liisi tuttavate bowlinguässade seast (ma ei vehi püüdlikult käega praegu :D).

Ma panin ükspäev sinna Vilma šoksimuffinitaignasse igasugust pähkli- ja marmelaadikraami ja ka ricottat, küpsetasin kaks ketast ja siis panin nende vahele kohupiima ja purustet banaanide segu. Täna on säilimise 3. päev ja aina paremaks muutub.

Kadri, ekspluateeri mu vorme nüüd. Anna tulemustest teada.

Merje said...

Ja tegelikult ma tahtsin küsida, millest see kate koosnes. Tuhksuhkur ja mahl (toiduvärv?)? Väga isuäratav igatahes!

Liisi said...

Roosa tuhksuhkur ja vesi, seega peaaegu arvasid ära. Poes müüakse neid värvilisi tuhksuhkruid, neist on muuseas ka väga hea piparkookidele glasruuri teha munavalgega. Aga selle leidsin sahtlist ja siis tuli idee teha kate peale muffinitele. Jammm .. tahaks kohe seda muffinit süüa.

Kadri Tulev said...

Merje tule järgi oma silikoonidele. Ma eelistan naturaalsest materjalist korve.