Friday, April 02, 2010

Ega küll küllale..



Ehk siis jätkan šokolaadisel lainel.
Häid pühi muidugi ka.

Tegin täna siis sellise koheva koogikese. Võiks sel korral isegi öelda tordi, sest see oli tõepoolest uhkeldav - kohvi ja konjakiga immutet kakaobiskviidist kihtide vahele mahtus vahukoore-toorjuustu segu koos tükeldatud banaanide ja sulatatud šokolaadiga. Kaunistasin riivitud šoku ja kuivatatud kirssidega. Toode pidi külmas laagerduma 4-5 tundi, aga läksin varem kallale. Päris mahlane ja kreemine oli, rääkimata sellest, et ajaga läheb järjest paremaks. Kuigi alati võiks olla vähem biskviiti ja rohkem täidist.Panen retsepti ka siia juurde (Selku 2010.a kalendri detsembrikuust).


Forelli küpsetist ananassi ja porruga tegin ka (a.k.a Selveri kalendri Mister Aprill 2010). See sai samuti iseäranis hea. Polnud liiga magus, ananass ja koor andsid hea mahlase maitse (kuigi kokku võiks porru+ananass+vahukoor meenutada kahtlaselt, ja kahtlemata kahetsusväärset kooslust sibul+mesi+kuum piim).









PS. Uue pildi nimi on "The Spontaneous Picnic Dress" (vt päist. - sõnast 'päis'. ÕS aitab alati välja: "päis: algusosa, pea; zool: paelussi keha eesosa."). Heaad isuu!

4 comments:

Liisi said...

Täielik šoko-hullus! Mu meelest šokolaad ja kirsid sobivad nii ideaalselt kokku. Tegin eelmine nädal ka ühte Jamie Oliveri brownie't ja panin külmutet kirsse sisse. Viisin suurema osa tööle vältimaks situatsiooni, kus ma selle ise kõik ära oleks söönud:D
Su kookidest tahaks küll ampsu, nii kutsuvad on need (v.a see alkoga immutamine:P)!!!
Ja see lõheroog tundub eriti hea, proovin ka mõnikord.
Jaaa veel uus pilt on armas:)

Merje said...

Alkoga immutamine pole mingi patt. Väga hästi maitseb.
Ja mul näitab, et kaks sama retseptipilti on siin. Aga süsteem keeldub teksti ja/või pilti editimast. Eks ma homme proovin uuesti.
Aga piknikukleit tundus jah väga praktiline. Või no praktilisem kui lihast õhupall.

Liisi said...

Ma alles nüüd sain aru, et see kleit on samas ka piknikutekk. Väga praktiline jah. Pärast ainult häbi koju jalutada plekilise kleidiga...
Egas jah see patt ei ole, see alkoga immutamine, aga mulle eriti ei maitse. Alkokommid ka pole iial sümpatiseerinud. Aga ei frowni upon teised, kes seda teevad (nii ilus lause!).
Blogspotil on viimasel ajal mitmeid probleeme mu arust ka.

Kadri Tulev said...

Merje kas sa immutad hommikupurtu ka alkohoiliga? Minuarust sa immutad üldse kõike :P Aga seda kala ma proovin küll! Vbl isegi proovin valget kala samamoodi teha.