Monday, January 31, 2011

Parim...dipp/salat


Meie pere armastab guacamole't. See lihtsalt nii väga maitseb meile. Nüüd leidsin aga väikse vahelduse (ikka siit). Mis siin salata, koostisained on 70% samad, mis guacamole puhul, aga lisandid ja tõsiasi, et seda dippi ei püreerita, vaid see jääb salatitaoliseks, muudab asja täiesti. Ausalt, soovitan soojalt seda proovida, ma tegin 2 õhtut järjest ja kindlasti varsti uuesti:)
Teiseks lugesin siit blogist postitust tortilla'st (kasutan tsitaatsõna, mulle üldse see tortilja miskipärast ei meeldi) korvikeste kohta ja see tundus olevat sobiv hetk neid katsetada. Veidi mässamist ja said enamvähem kenad kausikesed. Ma tegin minimuffinivormides ja kasutasin tatart raskuseks. Oleks võinud tatra enne näiteks hõbepaberi sisse keerata, oleks olnud mugavam. Teine kord teen kindlasti nii. 
Aga tegelikult maitseb mulle kõige rohkem see salat-dipp ikkagi (Santa Maria Chilli) nacho'dega. PS. ma ei ürita siin reklaami teha, meie kaupluste valikus on aga üsna vähe maisikrõpse ja lihtsalt need meeldivad mulle kõige rohkem, selline sõbralik soovitus lihtsalt.

Maitsev dipp-salat
* 1 punane sibul
* 2 tomatit
* 2 küpset avokaadot
* u 100 g krevette
* musti oliive
* soola
* 1/2–1 laimi mahl

Haki kõik koostisained väikesteks kuubikuteks, lisa maitse järgi soola ja pigista laimist mahla peale. Sega ja naudi.

Originaalretseptis oli lisatud ka koriandrit ja tšillit. Värsket koriandrit see päev just poes polnud ja ega ma väga ei kurvastanud ka - see meie meelest tsipa seebimaitseline nagunii.
Väga teravad asjad mulle ka ei meeldi, seepärast jätsin ka tšilli välja.

3 comments:

Pille said...

Liisi, ma olen neid korvikesi nüüd pool aastat pidevalt teinud (retsept on isegi "Nami-Nami kokaraamatus", suupistete peatükis) ja pole kunagi mingit raskust kasutanud. Kui tortiljad kenasti vormi suruda, siis püsivad nad seal ju ise ja küpsevad kenadeks korvikesteks?!

Pille, lihtsalt uudishimulik

Liisi said...

Võib-olla oli asi selles, et ma tegin minimuffinivormidesse, lõikasin tortilla 8 tükiks ja need ei tahtnud küll kuidagi seal vormi sees püsida. Muidugi võib asi ka minu voltimisoskustes olla:)
Ma sealt blogist, millele viitasin, lugesin jah, et see retsept on uues Nami-Nami kokaraamatus olemas, endal ei ole õnnestunud seda veel vaadata.

Pille said...

Liisi, vaata ikka, hää raamat on :)

Aga see võis küll olla, et minimuhvinivormides ei püsi - need pole ju nii sügavad ka! Ma olen ainult tavalistes vormides proovinud neid teha..