Monday, November 07, 2011

Paksud väikesed pannkoogid

Naljakas, et ma ei olegi neist pannkookidest siia veel kirjutanud. Leidsin need juba rohkem kui aasta aega tagasi Kätrini kokkamispäevikust ja olen neid teinud mitmeid kordi. Ükskord olid need mul valminud just selleks ajaks, kui vennatütred külla tulid. Pannkooke söönuna ütlesid nad pärast oma emale: "Emme, tädi Liisi pannkoogid on palju paremad kui sinu omad." Vot nii lausa! Kuigi mul oli tüdrukute ema tunnetest natuke kahju (kes ikka oma lapselt laitust kuulda tahab), oli enda üle veidi uhke tunne ka. Aga tõesti on head pannkoogid, võitnud nii mõnegi südame. Seekord lisasin taignale ka veidi kookospiima ja kookoshelbeid. Praadisin samuti kookosrasva sees. Kirjutan retsepti üles nii nagu ma olen harjunud seda nüüd tegema, eriti originaalist ei erine.
Õunamoosi ja kondenspiimaga


500 g ricotta kohupiimakreemi
3 muna
5 spl suhkrut
vanilliekstrakti
1,5 dl jahu
1 tl küpsetuspulbrit
sutsu soola

Sega kokku kohupiimakreem, munakollased, vanilliekstrakt, jahu, küpsetuspulber ja sool. Eraldi vahusta munavalge ja sega see siis ettevaatlikult taignasse. Küpseta mõnusad väikesed pannkoogid ja naudi hommikut (või õhtut, sobivad siis ka suurepäraselt!).

No comments: