Saturday, January 30, 2010

Puhkepäeva hommik

Lugesin siit nendest kaerahelbe-pannkookidest ja oli selge, et proovin ka neid teha. Panin eile õhtul keefiri kiirkaerahelvestega segatuna külmkappi (täpset kogust ei tea, kefiiri oli pool liitrit). Hommikul segasin sellesse sulavõid natuke, 2 muna, suhkrut, jahu, vanillisuhkrut, soola tsipa, küpsetuspulbrit ja natuke söögisoodat. Küpsetasin pannud valmis. Märkuseks veel, et mulle üldiselt meeldivad kiirkaerahelbed palju rohkem kui need n-ö päris. Võib-olla selle pärast, et lapsepõlvest meenub kaerahelbeputru süües need kilejad asjad seal sees.

Ükskord, kui me Markoga mu vanematel külas käisime Guates, siis ema pakkus hommikusöögiks neid pakse Ameerika pannkooke ja peale sai panna puuviljasalatit ja maitsestamata jogurtit, mett jne. See mulle meenus ja tegin sarnaselt:) Meil oli variantideks marjasegu (külmakapist vaarikaid ja sõstraid, lisaks murelikompotist mureleid), puuviljasalat (banaan, pirn, melon, apelsin), vahtrasiirup (jäi puutumata:D), mesi, jäätis. Mõnus hommikusöök oli!
Ah jaa, pannkoogitainas oli eriti maitsev:p

5 comments:

Merje said...

Tead, ma lugesin seda pannkoogi asja sealt Orangette'ist, ja esimest korda üleüldse seda blogi lugedes mõtlesin, et oo, need ma teen küll kohe ära. Aga suht õhtu oli ja nüüd hommikuti on ununend.
Aga ma võibla mõni päev nüüd kavatsen teha üht retsepti sealt, eks paistab. Panen ofkoorss linnarahvale näha, kui midagi tekib.

A üldiselt ma ei kahtle, et need kaerahelbe asjad head on (siia sobiks ka jutt sellest, kus keegi, oli see Eiko? ei uskunud, et kaerahelvestest hea kook saab. Jutt oli sellest kakaoga päris kaerahelbesest asjast.). Annyway, hea töö!

Liisi said...

Kuule, see oli ju Robert Vahur:D

Merje said...

tomato tomato (:P).
Su järgmised need tatrapirkud (kirjutasin valest sõna pirukad alguse, aga nii ongi hea ka ju). Mis on moorapea? Poes on sellised vist kaks taignapoolt ja vahel mingi jälk kreem?

Merje said...

Hea, et ma siis jätsin lause lõpetamata, et pirkud paistavad täitsa maitsvad. Rosmariin or not.

Liisi said...

Lisasin retsepti ka moorapallide juurde. See, millest sa räägid, on moorapea. Tuleb välja, et need on erinevad asjad:D