Friday, January 29, 2010

MINU PIRUKAS!

Tegin ka siis:)
Põhi, nagu ma Merjule rääkisin, mulle üldse quiche'ide puhul tavaliselt ei maitse. Eile tegin siis säärase põhja, et tavalist jahu, tatrajahu (näen, et see on siin kommentaarides ka jutuks olnud, aga jõudsin enne:D), sügavülmast tilli (Marko vanaema aiast, juhuu) ja võid ja ohtralt oliiviõli (mul on üks hästi maitsev) ja siis vett. Päris okei tuli, aga ikka mulle maitseb sisu rohkem hehe.
Sisuks sai tükeldatud kanafilee, tomat (koorisin naha maha ka enne), soola-pipart, sibulat, küüslauku - praadisin need läbi ja kokku. Siis võtsin panni tulelt ja lisasin toorjuustu, segasin ära ja siis veel värsket basiilikut, mozzarella tükke ja muna-piima segu ka. Seejärel valasin sisu veidi küpsenud põhjale ja küpsetasin piruka valmis. Peab tunnistama, et täitsa maitsev tuli:)

2 comments:

Kadri Tulev said...

Paistab ka väga maitsev. ma mõtlesin et tomatite asemel paneks siis juba purustatud tomateid, ei viitsiks ise küll koorima hakata tomateid. uUih, praeguse tühja kõhu peale tundub see su pirukas lausa kuritegu!

Liisi said...

Koorimine pole väga raske tegelt. Aga ütlen veel, et see põhi siiski ei olnud hea, aga sisu küll!