Monday, January 11, 2010

Riisimakaroni-merekarbi-lõhe-spinati pasta mangokastmes.

Ütlen kohe ära, et see maitseb sama hästi kui kõlab! Tuiasin poes ringi ja terviseletis jäid silma riisi makaronid. Mõtlesin siis nedest mingi pasta genereerida, kuna üritan siin peale-jõulu-dieeti pidada. Haarasin poest veel tüki lõhet, merekarbid, mingi huvitava mangokastme ja mandariinid. Riisimakarontśikud keesid ainult 6 minutit! Go riisimakaron, yeah baby! Pannil tegin merekarbid ja lõhe ning sibulad. Nõrutasin makaronid ja panin selle segu sinna sisse, kõige lõpuks lisain tükeldatud spinati ja eelnevalt võis hautatud õhukesed porgandiviilud ja mango tśillikastme. Peale läks parmesan ja mandariini viilud.
Ausalt öeldes see tervisliku ja värske toidu söömine läheb üsna kalliks, pasta läks 200 eek ja üleeilne supp 300! Odavam oleks vist rasvaimu teha pikemas perspektiivis.
Ps. Ma mõtlesin et kuna mul on nii palju postitusi järjest juba, siis ootan kuni keegi teine midagi vahele susab ja siis postitan alles, aga ma ei suutnud. Vot.
--
Kadri Tulev
kadri@misu.ee
koduleht: www.misu.ee
telefon: (+372)5186650

4 comments:

Merje said...

Vaau, se paistab kõik kokku pääris hea. Mul endal poleks olnud nii rikast fantaasiat. Või kui oleks olnud, siis oleks imelikult maitsenud (been there).
Ja alguses vaatasin, et Liisi kaugelt Lapimaalt postitab. Et usin puhkaja.
Aga anna minna, Kadri. Näita veel tervislikku eeskuju. Ma üritan kommidelt "maha tulla".
Lähen nüüd hommikul kl 7se bussi piletit ostma (netist). Tuled ka? :D Tsao.

Kadri Tulev said...

nälg ajab fantaasia elevile noh. Ma olen kommidelt ammu maha tuld aga üks pöev ostsin Rimist sellise suuuure glasuuritud pontśiku kus sees oli nugatikreem veel. Uuh, sõin seda siis salaja ja pärast põletasin selle koti ära, kus sees ponśik oli et keegi teada ei saaks. Haha, või noh süümepiin vähemasti oli.

Liisi said...

Riisinuudlid on mu sõpsid ka! Mu meelest ma neid keetnud otseselt polegi, aint kastad kuuma vette ja ongi juba valmis:p Mangu-tšillikastmega olen kana teinud, aga vist oli mingi teine firma, pudel teistsugune. Ja see Rimi pontšik... ootab kapi peal söömist:D

Kadri Tulev said...

Oleme pontśikusõbrad siis. A la nagu verevennad. Aga pontśikuvennad