Thursday, July 22, 2010

Imeline salat

Käin tihti pärast tööd Stockmanni toidupoes ja eriti tore on see, et just kella 17 paiku pakutakse seal alati midagi maitsta. Üleeile esitleti erinevaid Hispaania oliiviõlisid ja selleks puhuks oli valmistatud üks salat, mille kastmesse ühte neist oliiviõlidest pandud oldi. Mmm-mmm-mmm, see salat oli küll maitsev. Kiirelt heitsin pilgu peale, millest see valmistatud oli ja eile taastootsin selle veidi erinevalt oma kodus!

Salat:
* Värsket kartulit, keedetud parajate tükkidena
* Vürtsikilu, viilutatud (Stockmannis oli kasutet anšooviseid)
* Vutimune, keeda 5 min, koori ja poolita
* Kirsstomateid, poolitatud
* Kappareid (minu lisatud)
Kastmeks:
* Oliiviõli u 0,5–1 dl
* Veiniäädikat (mul oli punane) u üks sorts
* Dijoni teralist sinepit u 1 tl
Samas siia sobiks lisada ka mett, aga minul ei olnud seda ja ei ütleks, et salatil millestki puudu oleks olnud. Tõesti maitsev õhtusöök sai, aitäh Stockmann ja see tore naine, kes seal töötab, toite maitsta annab ja alati hädas sind aitab (andestust, ei ole eraldi eesmärgiks reklaami teha, aga kodupood ju ikkagi ja tõesti seal on meeldiv teenindus).

2 comments:

Kadri Tulev said...

ma pole kunagi vutimune söönud, kogu aeg mõtlen proovida, aga ununeb.
see salat tundub nagu prae asemel kohe,selline toitev!

Liisi said...

Just-just, kartul annab massi:P Ma armastan oliiviõli ja kõiki äädikaseid asju (veiniäädikas, kapparid jne), seepärast ka mu suur kiindumus selle salati vastu.
Kusjuures vutimunad on täpselt sama maitsega mis kanamunadki.