Friday, July 02, 2010

Palju õnne sünnipäevaks, Pontu!

Niisiis, natuke aega tagasi palus Kadri mul siinsamas Hello Kitty koogi postituse kommentaarides Pontule sünnipäevaks kook valmistada. See sai selline:) Mul ei olnud üldse tuju suhkrumassiga mässamiseks seekord, aga õnneks just eelmine nädal Pärnus tegin muffineid, mille peale käis kondenspiimast tehtud kaste ja see sobis Pontu koogile ju lausa suurepäraselt! Tegu on kohupiimakoogiga (retsept sama, mis kunstniku koogil, ainult kohupiima panin seekord 200 g), mille sees murelite asemel 2 viilutatud ja kooritud (tänan, mu vapustav õuna koorija/viilutaja/südame eemaldaja) rohelist õuna. Küpsised on valge šokolaadi ja India pähklitega koerakondid.
Loodan, et mu n-ö esimene klient jäi rahule!!:) Mitte, et mul oleks plaanis kliente koguma hakata...

1 comment:

Kadri Tulev said...

Ma usun küll, et kliente hakkab kogunema vaikselt sul nende teemakookidega. Nii armas kook ikka tuli!