Thursday, September 30, 2010

Portobello seen kattega

Ükspäev poes nägin portobello seeni müügil ja kuna väga kallis ei olnud, siis ostsin. Kunagi, kui ma pea 10 aastat tagasi USAs käisin, sain seal portobello burgerit ja sellest ajast mäletasin seda nagu suhteliselt lihasarnast seent. Nüüd aga lugesin natuke internetist ja tegelikult ei ole see muu kui lihtsalt suur šampnijon. Igatahes, mulle maitseb.
Pakis oli 3 seent, sõin ühel päeval ühe, järgmisel teise ja kolmas jäi seisma ja lõpuks leidis tee prügikasti, kahjuks. Seenel lõikasin jala nii sügavalt ära, kui sain, et kattele rohkem ruumi teha. Täidise peategelane oli mul tatar (see oli veel napilt enne tatrapaanikt:P) ja sibula-küüslauguga praetud kalkuni hakkliha. Esimesel päeval segasin sisse veel mozzarella tükke ja riivjuustu, teisel päeval aga riivjuustu ja "seened õlis" purgist seeni. Poes anti neid ükspäev maitsta ja ma siis ostsin ka. Hästi head, aga suures osas ei meenuta väga seeni (suvalised ribad suurematest seentest) ja see segab mind söömisel. Kõik väiksemad ja ilusamad seened sõin purgist juba ära, muu sobibki toidu sisse segamiseks. Peale raputasin riivjuustu. Seent küpsetasin u 200 C ahjus, ma arvan 20 minutit. Minu arust hästi mõnus ja suhteliselt kerge õhtusöök.

1 comment:

Kadri said...

Tatrar on küll hea idee. Väike fetajuust ka vbl sisse toppida. Ma olen neid suuri śampinjone teinud niiviisi, et muna jahu segus veeretand (tatrajahu nt, tuleb huvitavam) ja siis praadinud. Ühest seenest saab kõht suht täis juba.