Monday, August 04, 2008

Besee, b*dee, ja plamm (ai amm ö) taart




Utsit-utsit, teevad Liisi postitused.
Aga tegelikult ma tegin need maitsvad meened täiesti vabatahtlikult, suure armastusega (nagu näha on, on see selline sisemise ilu asi. Khöm).
Tegin ploomikooki, mis sai eriti hea, ja siis beseed järelejäänud munavalgetest, mis ei saanud eriti esinduslik (mikser oli vale, järgmine kord usaldan oma lihast kätt), aga sellegipoolest.. sellegipoolest, oli huvitav. Pähklite asemel (?) panin mandlilaaste sisse. Sellised ufojad kaks plaaditäit said, seest kõrbes ära ja puhevile ka ei tõmmanud. Aga mulle tundub, et see eksemplar siin naeratab (vt topstar pilti).
Veel mulle tundub, et meil siin rubriigis Liisiga on selline good cop , bad cop (co*k. cook!) asi gõuin oon. Jätan väikese televaataja otsustada, kumb meist kumb on.
Ciao, bellas.
Ongi kellad. (hähää, Liisi, top that! Boohoo ;D)

1 comment:

Liisi said...

Hehe, su beseed on küll veidi .. eem naljakad:D. Mikser või siis jah lihastes käsi kuluks marjaks ära. Aga ploomikook tundub deeeeee-licious. Ja mis good cop bad cop. Kumb ma olen??
Üks anekdoot päris elust:
A: Mis teed?
B: Puhkan nats.
A: Mida, sa kutsusid mind natsiks??