Monday, August 04, 2008

Guacamole - esimest korda proovisin ise teha

Erincooks'is oli see teemaks ja siis mul meenus, et eelmine aasta Guatemalas sõin kõige paremat guacamolet ja tekkis isu. Uurisin veidi retsepte ja proovisin siis. Panin 2 avokaadot, laimiahla (1,5 laimi), küüslauku ja sibulat, soola ja pipart. Koriander käib ka ja ostsin poest värsket.















Sain mõne kasuliku teadmise võrra rikkamaks:
1. Eestis müüdavad avokaadod on päris kallid ja üsna toored - guacamole ei läinud üldse plögaks vaid jäi liiga kuivaks. Vaatamata lisatud laimimahlale.
2. Ma vihkan koriandrit. Poes nuusutades oli veel okei, aga kui kodus seda peenemaks hakkasin hakkima, hakkas see nii vastu ja ma eriti ei lisanudki seda. Raisku läinud 20 krooni. Meenutas mingit asja, mida ma olen söönud, aga ma ei tea mida. Igatahes jube vastik.

1 comment:

Merje said...

Austin Powers: Mole. Bloody mole. We aren't supposed to talk about the bloody mole, but there's a bloody mole winking me in the face. I want to c-u-u-t it off, ch-o-o-p it off, and make guacamole.