Tuesday, August 05, 2008

Guacamole pt 2

Täna võtsin kaks tomatit, eemaldasin koore ja tegin blenderis puruks. Muuseas, tomateid saab eriti edukalt koorida, kui lõigata tomati peale noaga rist ja panna siis kuuma veega kaussi. See lööb koore lahti. Igatahes siis lisasin selle tomativärgi eilsele guacamolele ja panin kõik veel korra blenderisse. Asi läks veidi smoothimaks ja maitse oli endiselt päris hea.
Aga siis kuna seda kogu möginat oli päris palju, tegin enchiladasid. Eelmine kord tegin enamvähem selle retsepti järgi, aga mitte kanakoivast, vaid kanafileest ja kasutasin fajita maitseainet. Täna tegin guacamole, hakkliha ja mingi muu taco kastmega. Kodus läheb see toit alati väga hästi peale.

1. Määrisin tortillale guacamolet.



2. Siis panin täidise (sibula, küüslaugu ja maitseainetega praetud hakkliha + taco kaste + kodujuust) ja keerasin tortilla ümber selle rulli.



3. Asetasin rullid ilusti vormi.



4. Katsin enchilada-rullid juustuga ja pistsin ahju.



5. Voila - enchiladad a la Liisi

2 comments:

Merje said...

See viimane pilt on nagu Garfieldi lasansje karp. Ei no väga hea paistab välja. Adopteerige mind ja tee mulle süüa.
P.S. Ma arvan ma saan verivorsti teha täna - tööl mingi alarm on katki, kõrvadest hakkab verd jooksma varsti (Y).

Liisi said...

hmm ... kahju küll, aga vaatamata isegi sinu kindlasti väga maitsvale verele, ma verivorsti ei söö. aga võin relate'ida küll, sest meil ka tihtipeale hakkab tuletõrjealarm ootamatult tööle ja see punane asi, mis eriti kõvasti pläriseb, asub täpselt minu peakohal. saan igakord väikse ehmatusataki. aga enchiladasid jäi tänaseks ka, tule õhtul külla!