Wednesday, August 20, 2008

He doesn't have great legs, does he.



... Seda ütles spordikommentaator, mitte mina.
Olümpiamänge pole muidu üldse vaadanud. KÜLL AGA tegin täna viimastest tikritest kooki. Kah saavutus.
Retsept on siit pärit (esimene retsept), kohupiima ja hapukoore asemel panin mustikajogurtit ja keefiri/kefiiri/keefirit (edit, jess: Õiged on mõlemad kirjakujud: keefir (omastav keefiri ja osastav keefirit) ja kefiir (omastav kefiiri (II vältes) ja osastav kefiiri (III vältes).
Asi ise sai eriti-eriti hea, marjad on natu hapud, panin tuhksuhkrut peale. Sõin juba servad ära. Koogi "kere" osa läheb alla koos vaniljekastmega.
Ja no kulinaarsetest juhtumistest veel nii palju, et olin täna saunas meega koos ja õues tuli herilane kallale. Hi hi.
"Pall läheb nüüd Liisile" (kas liiga sportlik kõnepruuk?)

eDIT: Olen nüüdseks teinud sama retsepti järgi kooki pirnidest, ploomidest ja õuntest ka, kõik kõlbab. Ja kui vahele panna hapukoort, saab väga hea.
PS.PS: Kupatasin eile (01.09.08, Tere, kool!) enda karvase käega metsast korjatud kuuseriisikaid ja pilvikuid. Pilvikutest tegin kastme ka.

1 comment:

Liisi said...

Seda kaunist pirukat imetledes (imetelles:D) ja kommentaari kirja pannes pean taaskord tegema juttu tuletõrje alarmist. Sest see just kõlas mu pea kohal ja ma võpatasin ja süda jättis kohe kindlasti paar lööki vahele. Tööohutus siis ...
Aga piruka/koogi juurde nüüd - tundub väga maitsev! Vaniljekastmega .. mm njami:)
Vabariigi taasiseseisvumise puhul, pean kahetsustundega avaldama, ei teinud ma midagi süüa.