Wednesday, August 13, 2008

Palju õnne sünnipäevaks!

Viimasel ajal on olnud niimõnigi sünnipäev ja mida on parem kinkida, kui isetehtud maiuseid.... Noh, ilmselt on palju asju, mida oleks parem kinkida, aga mulle meeldib küpsetada ha!
Igatahes, sünnipäev üks.

Hr. T - talle ma valmistasin küpsiseid, mis said üüüüüsna rammusad, aga tundus, et maitsesid. Teha oli lihtne ja üsna huvitav. Nende kõikide kinkidega oli nii, et need olid küpsetised, mida ma enne kunagi teinud ei olnud, aga olin tahtnud teha. Ja siis oligi hea võimalus. Sest endale ei viitsi koguaeg asju küpsetada, kes neid ikka sööb. Kui ise kõik ära süüa, siis ma varsti ei mahuks kodu uksest välja...

Sünnipäev KAKS
Palju õnne, preili M!
See oli ainuke kook, mida ma ise ka maitsta sain. Ja väga hea oli, seest veel veidi toores või no .. mitte otseselt toores, aga pehme ja mõnus. Kõigile teistele maitses ka hästi. Linki vaadates on see veidi allpool ja seal on parem pilt ka, mis minus igatahes tekitas kohe suurt isu ja indu selle küpsetamise järele:)






Ja viimaks sünnipäev KOLM, palju õnne neiu H!
Juba ammu olen mõelnud banana breadi teha ja nüüd maitsesin seda BOOST juice baris ja väga hea oli. Siis leidsin ka retsepti, mis tõotas head ja tegingi valmis. Kerge oli teha ja ilus sai. Kuuldu järgi ka maitsev:)

No comments: